Alle cursussen:

Cursus Personeelsgesprekken (2 dagen)

Eigentijds personeelsmanagement vraagt om effectieve functionerings- en beoordelingsgesprekken. Maar hoe voer je die? Kun je zakelijk zijn zonder het menselijke gevoel te verliezen? Kun je op een opbouwende wijze kritisch zijn? Ben je in staat het functioneren van een medewerker op motiverende manier te bespreken? Wil je je vaardigheden nog een klein beetje polijsten? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Vanaf € 890 excl. btw

Bekijk cursus Cursusdata & locaties

Cursus Arbeidsrecht (1 dag)

De WWZ (Wet Werk en Zekerheid) zorgt voor grote veranderingen in de werkgever-werknemer verhoudingen. Met name het ontslagrecht en de rol van het UWV en de kantonrechter zijn drastisch veranderd. Stel: je hebt personeel in dienst. Dan krijg je vroeg of laat te maken met situaties waarbij de rechtspositie van werkgever en –nemer een rol spelen. Als je inzicht mist in de juridische aspecten in de arbeidsverhouding is deze cursus een must do. Door de perfecte combinatie van theorie en praktijk bieden we je inzicht in de verschillende facetten van het arbeidsrecht.

Vanaf € 520 excl. btw

Bekijk cursus Cursusdata & locaties

Cursus Onderhandelen (1 dag)

Onderhandelen is voor een manager of ondernemer niets nieuws. Onderhandelen gebeurt veel, extern maar ook intern. Je moet immers vaak overleggen om bepaalde ideeën of situaties te verkopen. En onderhandelen is niet alleen een vlotte babbel of goochelen met wisselgeld. Op de achtergrond speelt vaak een machtsspel. Er is dus een passende strategie vereist.

Vanaf € 445 excl. btw

Bekijk cursus Cursusdata & locaties

Cursus Notuleren (1 dag)

Notuleren kun je leren door het vooral veel te doen. Tijdens vergaderingen wordt niet altijd genotuleerd. Een gevolg is dat er kostbare informatie verloren kan gaan, en dat is niet de bedoeling. Tijdens deze cursus ga je met praktische opdrachten aan de slag om de kunst van het notuleren zo snel mogelijk onder de knie te krijgen. Je hoeft niet alles meer te onthouden. Dat scheelt weer.

Vanaf € 520 excl. btw

Bekijk cursus Cursusdata & locaties

Cursus Klantgericht denken en handelen (1 dag)

Wanneer jouw medewerkers goed weten hoe ze een klant moeten behandelen, dan bevordert dit de wederzijdse waardering en het werkplezier.
Met deze cursus kies je voor een houding van passief vriendelijk naar actief klantgericht! En het mooie is: je kunt je nieuwe kennis meteen toepassen in de praktijk!

Vanaf € 820 excl. btw

Bekijk cursus Cursusdata & locaties

Cursus Klantvriendelijk telefoneren (1 dag)

De telefoon, of misschien beter: de persoon die de telefoon opneemt, is het visitekaartje van je bedrijf. En het telefoongesprek is meestal het eerste contact met je bedrijf. De eerste indruk is dus erg belangrijk. Maar weet je eigenlijk wel op welke wijze je telefoniste, receptioniste of secretaresse jouw (potentiële) klant te woord staat? En hoe worden klachten aangepakt? Deze cursus voorkomt dat jouw prachtige onderneming een slecht imago krijgt door slechte telefoonbehandeling.

Vanaf € 730 excl. btw

Bekijk cursus Cursusdata & locaties

Cursus Juridische aspecten van debiteurenbeheer (1 dag)

Een leverancier speelt een grote rol bij het slagen van een incassoprocedure als een klant een factuur niet betaalt. Tijdens deze praktische cursus leer je alles over de belangrijkste juridische onderwerpen. Deze zijn van toepassing bij het dagelijkse debiteurenbeheer. Met deze kennis kun jij straks vanuit juridisch oogpunt verantwoord zakendoen. De opgedane kennis gebruik je in gesprekken met klanten, collega’s, incassobureau, deurwaarder of advocaat.

Vanaf € 520 excl. btw

Bekijk cursus Cursusdata & locaties