Deze cursus heeft als doel de chauffeur inzicht te geven in en bewustwording van het belang van gezonde en juiste voeding, slaap en omgang met stress.
Chauffeur
Cursus Lading zekeren (1 dag)
Voor iedere beroepschauffeur die te maken krijgt met het zekeren van een lading en het vervoer van een verzekerde lading.
Cursus Leefstijl + Code 95 (1 dag)
Het doel is de chauffeur eens na te laten denken over eventuele gezondheidsrisico’s van de eigen leefstijl. Tijdens deze cursus zullen we proberen de bewustwording te vergroten over bepaalde risico’s en adviezen geven hoe men de leefstijl kan verbeteren.
Cursus Chauffeur als ambassadeur + Code 95 (1 dag)
De cursus is bestemd voor chauffeurs, bijrijders, planners, vertegenwoordigers. Kortom personen die het visitekaartje van uw organisatie zijn.
Cursus Chauffeur als ambassadeur (1 dag)
De cursus is bestemd voor chauffeurs, bijrijders, planners, vertegenwoordigers. Kortom personen die het visitekaartje van je organisatie zijn.
Cursus Digitale Tachograaf (1 dag)
De digitale tachograaf is in Nederland verplicht sinds 1 mei 2006. Alle voertuigen die na deze datum op kenteken zijn gezet, zijn voorzien van een digitale tachograaf. De digitale tachograaf vervangt hiermee de analoge tachograaf, die tot deze datum een verplichting was.
Cursus Criminaliteitspreventie + Code 95 (1 dag)
Door de cursus Criminaliteitspreventie te volgen krijg je meer inzicht in de mogelijke vormen van criminaliteit die je tegen kunt komen en weet je welke invloed je kunt uitoefenen om schade te voorkomen dan wel te beperken. De cursus is gericht op bewustwording. Je krijgt tools aangereikt om preventieve maatregelen te kunnen nemen op beleidsmatig niveau.
Cursus Communicatieve vaardigheden + Code 95 (1 dag)
Er komt veel kijken bij de dagelijkse omgang met je klanten. Wat vindt je klant belangrijk en hoe wenst hij behandeld worden? Welke verwachtingen heeft je klant? Iedere klant heeft weer andere verwachtingen. Welke kwaliteiten van je bedrijf en medewerkers sluiten hierbij aan? Hoe is de communicatie, houding en uitstraling naar je klanten? Hoe wordt er omgegaan met klachten en hoe wil je omgaan met klachten?