De cursus Chauffeur als ambassadeur is bestemd voor onder andere beroepschauffeurs, bijrijders, planners, vertegenwoordigers. Kortom personen die het visitekaartje van je organisatie zijn.
Onderwerpen die onder andere aan bod komen tijdens de cursus zijn:
Achtergrondinformatie over communiceren
Waarom, hoe, wanneer communiceren wij
Competenties van een chauffeur en het belang binnen de organisatie
De beroepshouding, taken en representativiteit van een chauffeur
Factoren die invloed hebben op communicatie
Omgang met klanten/ontvangers (afleveren van goederen)
Klantgericht denken en handelen
Commercieel gedrag/gesprekstechnieken
Omgang met klachten van een klant/ontvanger
Rapporteren en zo herhalingen van klachten te voorkomen
Persoonlijke ontwikkeling-/actieplan
Rollenspel
Confrontatie
Jezelf een spiegel voorhouden (bewustwording)
Praktijkgerichte voorbeelden
Korte opdrachten
Resultaat
Je ontvangt een bewijs van deelname aan de cursus Chauffeur als ambassadeur.
Liever dezelfde cursus maar dan met Code 95 volgen? Dat is mogelijk! Klik hier voor meer informatie.