Communicatieve vaardigheden & Code 95

Terug

Er komt veel kijken bij de dagelijkse omgang met je klanten. Wat vindt je klant belangrijk en hoe wenst hij behandeld worden? Welke verwachtingen heeft je klant? Iedere klant heeft weer andere verwachtingen. Welke kwaliteiten van je bedrijf en medewerkers sluiten hierbij aan? Hoe is de communicatie, houding en uitstraling naar je klanten? Hoe wordt er omgegaan met klachten en hoe wil je omgaan met klachten?

De wensen van je klant staan centraal in deze cursus. Je leert om door de ogen van je klant naar jezelf en je organisatie te kijken.

Deze cursus staat bij het CBR geregistreerd onder de code U14-1 Communicatieve vaardigheden.


Cursusdetails

Vanafprijs: € 118,50 Excl. BTW

Locaties: 6

Startdata: 15

Hulp nodig?

Bij CursusGeregeld.nl maken we je het zo makkelijk mogelijk:

Eén aanspreekpunt

Geen reserveringskosten

Scherpste prijs

Altijd in de buurt

Gratis annuleren (tot 10 werkdagen voor startdatum)

Nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice.

info@cursusgeregeld.nl

030 303 95 14

Whatsapp ons

Inhoud
Theorie:
Kenmerken van klantgericht werken
Representativiteit en beroepshouding
Klantwensen en klantbenadering
Commercieel gedrag, uw persoonlijke klantgerichtheid
Klachtenafhandeling, klachten bieden ook kansen
Mondelinge en schriftelijke communicatie<br>Omgaan met weerstanden, emoties en conflicten (theorie en rollenspel)<br>

Praktijk:
Rollenspel klant en chauffeur
Klachten (case rollenspel)
Omgaan met weerstanden (theorie en rollenspel)

Afronding
Na afloop van de training ontvangt men een certificaat met een geldigheid van 5 jaar.

Hulp nodig?

Bij CursusGeregeld.nl maken we je het zo makkelijk mogelijk:

Eén aanspreekpunt

Geen reserveringskosten

Scherpste prijs

Altijd in de buurt

Gratis annuleren (tot 10 werkdagen voor startdatum)

Nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice.

info@cursusgeregeld.nl

030 303 95 14

Whatsapp ons