Communicatieve vaardigheden & Code 95

Bij de dagelijkse omgang met klanten komt veel kijken. Wat vindt de klant belangrijk en hoe wenst hij behandeld worden. Welke verwachtingen heeft de klant, iedere klant kan weer andere verwachtingen hebben. Welke kwaliteiten van het bedrijf en hun medewerkers sluiten hierbij aan? Hoe is de communicatie, houding en uitstraling naar de klanten? Hoe wordt omgegaan met klachten en hoe willen we omgaan met klachten? De wensen van de klant staan centraal in deze training. U leert om door de ogen van de klant naar uzelf en uw organisatie te kijken. Uw klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht.

Overig


Cursusdetails

Vanafprijs: € 118,50 Excl. BTW

Locaties: 3

Startdata: 8

Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice.

info@cursusgeregeld.nl

030 303 95 14

Stel een vraag via de chat

Inhoud
Theorie:
Kenmerken van klantgericht werken
Representativiteit en beroepshouding
Klantwensen en klantbenadering
Commercieel gedrag, uw persoonlijke klantgerichtheid
Klachtenafhandeling, klachten bieden ook kansen
Mondelinge en schriftelijke communicatie<br>Omgaan met weerstanden, emoties en conflicten (theorie en rollenspel)<br>

Praktijk:
Rollenspel klant en chauffeur
Klachten (case rollenspel)
Omgaan met weerstanden (theorie en rollenspel)

Afronding
Na afloop van de training ontvangt men een certificaat met een geldigheid van 5 jaar.