Customer Journey Marketing

Verbeter de klantreis van jouw organisatie in 1 dag met hands-on training in Customer Journey Marketing. Schrijf je nu in! Lees verder

Eerstvolgende optie is op dinsdag 18 november 2025 in Rosmalen - Boek nu
1 beschikbare datum op 1 locatie
Al vanaf € 725,-
1 dag
Nederlands
vanaf
€ 725,-
excl. btw
* De vermelde prijzen zijn exclusief btw.

In deze eendaagse training leer je hoe je de volledige customer journey in kaart brengt, analyseert en optimaliseert. Je gaat hands-on aan de slag met je eigen klantreis, ontdekt waar verbeterkansen liggen en zet de eerste stappen richting een meer klantgerichte aanpak.

Voor wie

Deze training is ideaal voor iedereen die de klantreis beter wil begrijpen en effectief wil inzetten om marketing en klantbeleving te verbeteren. Of je nu werkt bij een grote organisatie, een mkb-bedrijf of als zelfstandige, deze training leert je om zelfstandig aan de slag te gaan met het optimaliseren van de customer journey. Het is relevant voor (online) marketeers, customer experience specialisten, communicatiemedewerkers, productmanagers en salesprofessionals.

Wat leer je

  • Wat customer journey marketing inhoudt en de verschillende fasen binnen de buyer en user journey.
  • Hoe je de huidige klantreis van jouw organisatie of merk in kaart brengt.
  • Analyse van contactmomenten (touchpoints), emoties en knelpunten.
  • Hoe je klantinzichten, trends en concurrentie-informatie vertaalt naar een effectieve en klantgerichte journey.
  • Het opstellen van een concreet actieplan om de klantreis structureel te verbeteren.

Inhoud

  • Wat is customer journey marketing en wat zijn de belangrijkste fasen in de klantreis?
  • Hoe onderscheid je de buyer journey van de user journey?
  • Breng de huidige klantreis in kaart en analyseer contactmomenten.
  • Onderzoek wat jouw doelgroep echt nodig heeft en verwacht.
  • Teken jouw ideale klantreis uit en ontdek waar de grootste gaps zitten.
  • Ga aan de slag met tools en frameworks om de klantreis te optimaliseren.
  • Maak de klantreis meetbaar en verbeter deze continu.

Examen/certificaat

Na afloop van de training ontvang je een certificaat, waarmee je aantoont dat je de kennis en vaardigheden hebt opgedaan om de klantreis structureel te verbeteren. Schrijf je nu in en ontwikkel je tot customer journey marketing strateeg!

Hulp nodig?

Nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice.

Peter
Cursus Specialist
Daarom CursusGeregeld.nl

Bij CursusGeregeld.nl maken we je het zo makkelijk mogelijk;

  • Eén aanspreekpunt
  • Geen reserveringskosten
  • Scherpste prijs
  • Altijd in de buurt
  • Gratis annuleren (tot 10 werkdagen voor startdatum)

Vergelijkbare cursussen

Niet gevonden wat je zocht? Misschien zijn deze cursussen wel interessant voor jou.