Klantgerichte communicatie

In deze eendaagse cursus leer je doeltreffende gesprekken te voeren. Je herkent wensen van opdrachtgevers en klanten en leert op een goede manier met vragen en klachten om te gaan.

Dagcursus
Nederlands
* De vermelde prijzen zijn exclusief btw.

Hoe professioneel en klantvriendelijk ervaren opdrachtgevers, klanten of andere belanghebbenden jouw organisatie? Dat ligt voor een groot deel aan de prettige en vakkundige communicatie van de medewerkers. Die is ook in de groen/grijze sector van groot belang.

In deze eendaagse cursus leer je doeltreffende gesprekken te voeren. Je herkent wensen van opdrachtgevers en klanten en leert op een goede manier met vragen en klachten om te gaan.

Goed communiceren, leer je het best door te oefenen. Daarom is de cursus Klantgerichte Communicatie actief en werken we met een acteur. We zorgen voor een kleine groep cursisten en een veilige sfeer.

Je past de nieuw geleerde kennis en theorie direct toe in de cursus. Dus niet alleen luisteren, maar actief aan de slag!

Programma>In deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Een klantgerichte organisatie

  • Professionele rol en kwaliteit

  • Communciatie en gesprekstechnieken

  • Klantwensen en motivatoren

  • Samenwerking opbouwen

  • Lastige situaties

Voor wie?Deze cursus is voor medewerkers en leidinggevenden die in de groen/grijze sector werken. Voor professionals voor wie klantgerichtheid belangrijk is.

CertificaatNa afloop ontvang je het digitale certificaat ‘Klantgerichte Communicatie’.

Hulp nodig?

Nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice.

Peter Langenkamp
Cursus Specialist
Daarom CursusGeregeld.nl

Bij CursusGeregeld.nl maken we je het zo makkelijk mogelijk;

  • Eén aanspreekpunt
  • Geen reserveringskosten
  • Scherpste prijs
  • Altijd in de buurt
  • Gratis annuleren (tot 10 werkdagen voor startdatum)

Vergelijkbare cursussen

Niet gevonden wat je zocht? Misschien zijn deze cursussen wel interessant voor jou.