
Service Desk Analyst 8th Edition E-Learning
Word een effectieve Service Desk Analyst met onze e-learning. Leer klantbehoeften begrijpen en probleemoplossingstechnieken toepassen. Lees verder
In deze e-learning ontwikkel je essentiële vaardigheden voor een succesvolle rol als Service Desk Analyst. Je leert hoe je efficiënte en effectieve ondersteuning biedt binnen een servicedeskomgeving, klantbehoeften begrijpt, moeilijke situaties hanteert en in teamverband werkt. Deze cursus bereidt je voor op het examen Service Desk Analyst 8th Edition.
Voor wie
Deze cursus is ideaal voor:
- IT Service Managers
- IT Project Managers
- Service Desk Managers
- IT Consultants
- IT Operations Managers
- Business Relationship Managers
- IT Developers
- Change Managers
Wat leer je
Na het voltooien van deze e-learning beschik je over:
- Vaardigheden voor efficiënte en effectieve ondersteuning in de Service Desk omgeving.
- Inzicht in klantbehoeften en hoe je moeilijke situaties kunt hanteren.
- Praktische kennis van servicemanagementprocessen en probleemoplossingstechnieken.
Inhoud
De cursus bestaat uit de volgende modules:
- Module 1: Introduction
- Module 2: Professionalism
- Module 3: Analyst Skills
- Module 4: Problem Solving
- Module 5: Rapport Techniques
- Module 6: Practices, Processes and Procedures
- Module 7: Quality Assurance
- Module 8: Support Methods
- Module 9: Trial Exam
Examen/certificaat
Het examen bestaat uit 60 multiple choice vragen en je moet minimaal 65% (39 van de 60) behalen om te slagen. De duur van het examen is 60 minuten en het is een gesloten boek examen. Na succesvolle afronding ontvang je een certificaat.
Nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice.
Bij CursusGeregeld.nl maken we je het zo makkelijk mogelijk;
-
Eén aanspreekpunt -
Geen reserveringskosten -
Scherpste prijs -
Altijd in de buurt -
Gratis annuleren (tot 10 werkdagen voor startdatum)
Vergelijkbare cursussen
Niet gevonden wat je zocht? Misschien zijn deze cursussen wel interessant voor jou.