Deze cursus is voor alle medewerkers die verantwoordelijk zijn voor commerciële klantcontacten. Na deze cursus ben jij in staat om op effectieve wijze: de persoonlijke invloed in klantrelaties te vergroten, de communicatieve vertaalslag te versterken en betere verkoopresultaten te behalen.
Marketing en verkoop
Cursus Klantgericht verkopen in de detailhandel (1 dag)
Deze cursus is bestemd voor ondernemers/medewerkers in de detailhandel. Zij willen hun commercieel en klantgericht optreden in de winkel versterken en betere verkoopresultaten willen behalen. De belangrijkste doelstelling van deze cursus is het vergroten van de persoonlijke invloed. Meer aandacht en interesse te tonen, door meer en betere gesprekken te voeren en klanten weer belangrijk te maken.
Cursus Masterclass verkoop en acquisitie (1 dag)
Deze masterclass is speciaal voor de ervaren sales professionals (en deelnemers van de cursus ‘verkoop en acquisitie’) onder ons. Uniek is dat jij, als deelnemer, het programma zelf samenstelt. Er is dus erg veel ruimte om eigen praktijkervaring in te brengen en te bespreken met je trainer.
Cursus Offertes die scoren (1 dag)
Weet jij hoe je jouw voorstel kunt omzetten naar een offerte die wel scoort? En weet je hoe je daarmee de oplossing voor het probleem, of de behoefte van je klant, op een overtuigende manier kunt overbrengen? Het is namelijk zo dat, wanneer je hiertoe in staat bent, je de kans op succes vergroot. Tijdens deze cursus behandelen we alles wat met offertes, het taalgebruik en de indeling van de offerte te maken heeft. Interessant en nuttig!
Cursus Succesvol telefonisch verkopen (1 dag)
Stel: je bent ontzettend goed in non-verbale communicatie. Dat is vervelend als je een telefoongesprek hebt, want daar moet je het van andere kwaliteiten hebben. Je bent hier aangewezen op je telefonische gesprekstechnieken en het vermogen in te spelen op het gedrag van de klant. Het is lastig, maar als je het eenmaal onder de knie hebt ga je er alleen maar voordeel uit halen. De moeite waard om te leren dus!
Cursus Klantgericht denken en handelen (1 dag)
Wanneer jouw medewerkers goed weten hoe ze een klant moeten behandelen, dan bevordert dit de wederzijdse waardering en het werkplezier.
Met deze cursus kies je voor een houding van passief vriendelijk naar actief klantgericht! En het mooie is: je kunt je nieuwe kennis meteen toepassen in de praktijk!
Cursus Klantvriendelijk telefoneren (1 dag)
De telefoon, of misschien beter: de persoon die de telefoon opneemt, is het visitekaartje van je bedrijf. En het telefoongesprek is meestal het eerste contact met je bedrijf. De eerste indruk is dus erg belangrijk. Maar weet je eigenlijk wel op welke wijze je telefoniste, receptioniste of secretaresse jouw (potentiële) klant te woord staat? En hoe worden klachten aangepakt? Deze cursus voorkomt dat jouw prachtige onderneming een slecht imago krijgt door slechte telefoonbehandeling.